دستگاه پرس دستی نایلون پلاستیک مدل مینی سفید بنفش - معرفی دستگاه پلمپ نایلون پلاستیک با کیفیت 2020
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه پرس دستی نایلون پلاستیک مدل مینی سفید بنفش

 دستگاه پرس دستی نایلون پلاستیک مدل مینی سفید بنفش حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید کیسه نایلون را پلمپ کنید. پلمپ کردن بسته های مواد غذایی باعث سالم ماندن و حفظ خواص مواد غذایی درون بسته می شود. دستگاه دوخت پلاست خانگی یک وسیله کاربردی برای پلمپ کردن درب کیسه های نایلونی می باشد.از دستگاه زیپ پلاست دستی به علت کوچک بودن و قابل حمل بودن می توان در هر مکانی از جمله خانه، محل کار، مسافرت و… استفاده کرد. با استفاده از دستگاه پلمپ حرارتی کیسه نایلون، شما می توانید باقی مانده مواد غذایی و تنقلات (چیپس، پفک و…) و همچنین بسته بندی مواد غذایی از قبیل  گوشت، مرغ، ماهی، میوه و سبزیجات و… را انجام دهید. 

 

 دستگاه پرس دستی نایلون پلاستیک مدل مینی سفید بنفش

 

از مزیت های دیگر دستگاه وکیوم کیسه فریز می توان به جلوگیری از گسترش و نفوذ گرد و غبار و عوامل بیماری زا (باکتری و قارچ و…) اشاره کرد. این امر موجب افزایش عمر نگهداری محصولات غذایی و صرفه جویی در هزینه خانواده می شود.دستگاه زیپ پلاست بر خلاف دستگاه های رومیزی محدویت عرض دوخت را ندارد و هر عرضی را به راحتی پلمپ می کند. منبع تغذیه این دستگاه دو عدد باطری قلمی (AA) می باشد. در کف دستگاه دوخت پلاست یک صفحه مغناطیسی تعبیه شده است که از این صفحه مغناطیسی جهت اتصال به سطوح فلزی مسطح مانند: یخچال، فریزر و… استفاده می شود.

 

 دستگاه پرس دستی نایلون پلاستیک مدل مینی سفید بنفش

 

 دستگاه پرس دستی نایلون پلاستیک مدل مینی سفید بنفش جهت استفاده از دستگاه دوخت پلاست ابتدا دو لبه آن را به مدت 5 ثانیه به یکدیگر فشار دهید تا سیم موجود در لبه دستگاه داغ شود. سپس لبه های کیسه نایلون را برروی هم قرار داده و دستگاه دوخت پلاست را برروی لبه های نایلون بکشید.